Jak na reklamace?

CO Když?

Jejda toto jsem nechtěla... Látka přišla jinak barevná, než jsem si přála, na látce je vada, chybka...

nic se neděje, napište nám na info@unuodesign.cz a Julča vám napíše hned, jak rozmotá chapadla a reklamaci obratem vyřeší :) 

Čím Julče nejvíce pomůžete, aby reklamace proběhla opravdu na lusknutí chapadlem?

Napište nám

1. Číslo objednávky 

2. Pošlete nám fotku vady (občas jedno blýsknutí mobilem nahradí 5 vět popisu :) ) 

3. Telefonní kontakt na Vás, aby vše bylo opravdu rychle zařízené

4. Zatím NIKAM nic NEPOSÍLEJTE, pro vyřízení reklamace nebo možnost kompenzace Vás budeme kontaktovat

5. Pokud si však přesto přejete reklamaci zaslat, tak posílejte na adresu, společně s údaji o původní objednávce (č. objednávky, vaše jméno a kontakt):

 

UNUO.CZ A UNUODESIGN.CZ - EXPEDIČNÍ SKLAD

VOŽICKÁ 2103/25 - AREÁL DVOŘÁK

390 02 TÁBOR

 

A co víc? Ještě si přečtěte toto :)

Látky stříháme s přesností na 2 cm! Obvykle Vám látky Julča střihne o kousíček více, ale přeci jen, stříhá metráž vlastními chapadly a občas se může stát, že jí centimetřík maximálně dva utečou. Jestliže vám chybí do 2 cm látky, nejdená se o důvod k reklamaci. Julča bohužel není stroj a tak prosím přivřete očko, že občas nestříhá s přesností laserového metru. Je to také i tím, že látky jsou na rolích napružené a než k vám dorazí, tak se konečky srolují a aby toho nebylo málo, tak jsou látky mršky žívé a pružné. :( Látky je nutné měřit před praním, jelikož se většina látek v pračce vysráží o 5 - 10%. Pozor vždy u látky předem vyzkoušejte stálobarevnost! Zejména lemovací pruženky mohou pouštět.

reklamace3

CO KDYŽ DORAZÍ JINÁ LÁTKA, NEŽ JSTE SI PŘEDSTAVOVALI?

V případě zboží, které se prodává po jednotlivých kusech (např. galanterie, panely apod.) není problém využít možnosti odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů BEZ udání důvodu, formulář naleznete ZDE, vrácení dohodněte s Julčou na info@unuodesign.cz. Na látky v metráži, které byly střiženy na míru se sice tato možnost již ze zákona nevztahuje (jedná se o tzv. zboží na zakázku), ale pokud je látka v množství nad 1 metr, napište Julče žádost o výměnu nebo vrácení, neboť takovou metráž je obvykle možné dále prodat a budeme se vám vždy snažit vyjít vstříc. 

reklamace_vraceni7

PROČ MI DORaZILA JINÁ BARVIČKA NEŽ JI VIDÍM NA MONITORU?

Každý monitor pracuje s jinou technologií a tak barva látky může být opravdu jiná. Je tedy nutné se kouknout na kalibraci svého monitoru, a opět nesmutněte, když dorazí místo mentolové smaragdová, napište Julče a ona se o to postará!

jeden produkt 2 monitory

Jak zabalíme vaše zboží?

Pokud u nás objednáte zboží cca nad 1500 Kč a bude tak akorát velké, aby se vlezlo do naší nové SUPER krabice pošleme jej takto. Bohužel nemůžeme slíbit, že krabice dorazí, jelikož když je zboží sice dražší, ale krabici nevyplní došlo by k jejímu poškození, jindy je naopak zboží vice :( děkujeme za pochopení!

ANIMACE_syslirna