Znáte poštomaty?

Poštomat InPost je výjimečný způsob dopravy a platby za přepravu. Při vytváření objednávky v kroku doprava a platba zvolte přepravu: "Poštomat InPost" a z mapy nebo ze seznamu si vyberte ten Poštomat (terminál), který Vám vyhovuje.

Jakmile bude baliček vložen do Poštomatu, obdržíte sms a email s heslem a QR kódem na základě kterého si můžete zásilku vyzvednout. Heslo nebo QR kód v kombinaci s Vaším mobilním číslem použijete při vyzvednutí jako identifikátor a schránka se otevře. U balíčku na dobírku budete před otevřením boxu požádán o zaplacení platební kartou. Balíček je v Poštomatu uložen po dobu 3 dnů mimo víkendů a svátků. Před ukončením úložní lhůty budete na ní upozorněn sms a emailem. Pokud vyzvednutí promeškáte, máte ještě 4 pracovní dny možnost si zásilku vyzvednout na nejbližším depu In Time.

Každý pohyb svého balíku můžete sledovat i on-line ZDE.

Co oceníte při výběru doručení do Poštomatu ?

FLEXIBILITU - Otevřeno 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně

ČASOVOU ÚSPORU - Vyzvednutí balíčku trvá pár sekund a je bez front a čekání

DISKRÉTNOST - Ne vždy je někdo z rodiny nebo kolegů někým, kdo by měl znát obsah Vašeho balíčku

BEZPEČNOST - Balíček hlídají 3 bezpečností kamery

PLATBU KARTOU - Není potřeba mít u sebe hotovost a navíc se obávat, že vám nerozmění.

Prodejce si vyhrazuje právo dle svého uvážení na změnu typu dopravy z Poštomatu InPost na kurýra IN TIME v případě, že by se jednalo o rozměrnější zásilku. Přepravu zásilky zajišťuje kurýrní služba IN TIME.

S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
      
IN TIME

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 19,90 Kč (0,74 EUR)
skladem
naše cena 20,90 Kč (0,77 EUR)
skladem
naše cena 30,00 Kč (1,11 EUR)
skladem

 

 


» Jak na reklamace?
Jak na reklamace

Reklamace

Jak postupovat?

1. Napište nám prosím e-mail na: info@unuodesign.cz (reklamace na osobním mailu či na FB bohužel nelze vždy promptně vyřizovat).

2. Popište krátce obsah reklamace, vadu ideálně zboží vyfoťte.

3. Ozveme se Vám do 48 hodin v pracovních dnech.

 

Co je reklamace a co je odstoupení od smlouvy? A jak dané případy řešíme?

1. Látky a ostatní metráž jsou stříhané na míru dle Vašeho požadavku, nelze tedy odstoupit od smlouvy bez/s udáním důvodu, možná je jen reklamace pro oprávněnou vadu metráže jako je např. tisková vada, poškození látky...atd.. Toto se netýká dorbné a kusové galanterie jako jsou knoflíky, patentky, zipy apod.

2. Od smlouvy dále není možné odstoupit v případě představy jiného barevného odstínu, velikosti vzorku atd., látku Vám rádi vymění, nikoliv však na naše náklady.

3. Pokud naleznete na metráže poškození typu skvrna, díra, tisková vada, jedná se o reklamaci. Vyfoťte prosím tuto vadu, bez fotodokumentace není možné vadu ani posoudit, natož reklamovat a domluvte se s námi ideálně po mailu než zboží zašlete zpět. Snažíme se vyjít vstříct při řešení všech oprávněných reklamací ať už v podobě slevy ve výši 10 - 30% dle míry a rozsahu poškození. Vyčíslenou částku zasíláme bezhotovostním převodem zpět na daný účet,

4. Jesliže Vám dorazila jiná látka nebo jiná míra, je možné tento omyl vyřešit buď slevou, v případě, že se Vám látka nehodí nebo nelíbí, prosím odešlete na adresu vzorkovny:

Unuo sklad

UNUO a UNUODESIGN - expediční sklad - vzorková prodejna

Vožická 2604 areál Dvořák

Tábor

390 02

 

a my vám obratem pošleme správné zboží, pokud jej máme aktuálně skladem. V případě, že vybrané zboží již není skladem, bude částka za toto vrácena zpět formou bezhotovostního převodu na daný účet.

 

 

Děkujeme za pochopení a Vaší přízeň a věříme, že reklamace vás i nás budou obcházet obloukem!

 

Njg0YWR