Znáte poštomaty?

Poštomat InPost je výjimečný způsob dopravy a platby za přepravu. Při vytváření objednávky v kroku doprava a platba zvolte přepravu: "Poštomat InPost" a z mapy nebo ze seznamu si vyberte ten Poštomat (terminál), který Vám vyhovuje.

Jakmile bude baliček vložen do Poštomatu, obdržíte sms a email s heslem a QR kódem na základě kterého si můžete zásilku vyzvednout. Heslo nebo QR kód v kombinaci s Vaším mobilním číslem použijete při vyzvednutí jako identifikátor a schránka se otevře. U balíčku na dobírku budete před otevřením boxu požádán o zaplacení platební kartou. Balíček je v Poštomatu uložen po dobu 3 dnů mimo víkendů a svátků. Před ukončením úložní lhůty budete na ní upozorněn sms a emailem. Pokud vyzvednutí promeškáte, máte ještě 4 pracovní dny možnost si zásilku vyzvednout na nejbližším depu In Time.

Každý pohyb svého balíku můžete sledovat i on-line ZDE.

Co oceníte při výběru doručení do Poštomatu ?

FLEXIBILITU - Otevřeno 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně

ČASOVOU ÚSPORU - Vyzvednutí balíčku trvá pár sekund a je bez front a čekání

DISKRÉTNOST - Ne vždy je někdo z rodiny nebo kolegů někým, kdo by měl znát obsah Vašeho balíčku

BEZPEČNOST - Balíček hlídají 3 bezpečností kamery

PLATBU KARTOU - Není potřeba mít u sebe hotovost a navíc se obávat, že vám nerozmění.

Prodejce si vyhrazuje právo dle svého uvážení na změnu typu dopravy z Poštomatu InPost na kurýra IN TIME v případě, že by se jednalo o rozměrnější zásilku. Přepravu zásilky zajišťuje kurýrní služba IN TIME.

S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
      
IN TIME

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 21,90 Kč (0,81 EUR)
skladem
naše cena 20,90 Kč (0,77 EUR)
skladem
naše cena 28,90 Kč (1,07 EUR)
skladem

 

 


» Čtěte před prvním nákupem
Čtěte před prvním nákupem

Specifika nákupu galanterie a metráže

Látky stříháme s přesností na 2 cm! Spíše se snažíme látky přidávat, ale někdy se může stát, že nás ruce zklamou a pak můžeme střihnout i méně :( 2 cm je tolerance se kterou tedy pracujeme. Do 2 cm se tedy nejdená o reklamaci.

1. U metráže je potřeba počítat se srážlivostí 5-10%, u přírodních materiálů i více. Před šitím doporučujeme všechny materiály vyprat, nevíme jak dlouho a jakým způsobem byla metráž skladována u našeho dodavatele či u nás.

2. U přírodně barvených látek je potřeba počítat s tím, že se barva může šarži od šarže lišit, zejména při barvení přírodních vláken se jedná o velkou alchimii a odstín nemusí vždy na 100% sedět.

3. U přírodních knoflíků (dřevěné a kokosové) je možná změna barvy, jelikož jsou barveny přírodními barvivy.

4. Patentky nad 100 ks pouze vážíme, proto je nutné počítat s odchylkou + / - několik kusů, ne více jak 5%.

5. Metráž se snažíme stříhat co nejpřesněji, bohužel metráž už z výroby chodí křivě střižená a i přes všechnu snahu se může stát, že nebude na 100% rovná, proto nekupujte látky s přesností na cm, navíc je potřeba počítat se srážlivostí - viz bod č.1.

6. Dodržujte doporučené teploty praní a prací prostředky (např. u softshellu a látek na vkládačky není vhodné používat aviváž a sušit v sušičce).

7. U některých materiálů (zejména stuh, kojeneckého plyše...) je nutné počítat s tím, že při prvním praní mohou pouštět barvu.

8. Gumy, stuhy, lemovací pásky... už od výroby obsahují prostřihy - spoje (třeba i po 5 ti metrech), proto není vždy možné dodat požadované množství vcelku předem vás ale upozorníme.

9. Jestliže je materiál ušpiněn (vypratelné znečištění), stříháme ušpiněné množství navíc nad rámec placeného množství.

 

Proč vám občas dorazí jiná barvička, než jste očekávali?

Ač fotíme zboží profi fotoaparáty, ne vždy bude barva na 100% souhlasit. Ti z Vás, co fotíte zboží například na Flér nebo jiný e-shop víte, že žádný fotoaparát nepracuje s celým spektrem barev, jeden má problém se zachycením tyrkysové jiný červené atd., obíháte tedy místnost a hledáte to nejlepší světlo. My se snažíme předejít odchylkám od barvy používáním fotografického stolu a lampami se speciální teplotou, tedy fotíme vždy za stejných podmínek, ale ani to nezaručí, že barva bude na 100% odpovídat. Po vyfocení procházejí fotografie ještě grafickou úpravou speciálním softwarem tak, aby co nejvíce odpovídali reálné barvě, avšak i přes veškerou snahu zobrazuje každý monitor, tablet, televizor či jiné přenosové zařízení trochu jinak a opět jen některé barvy. Nezlobte se na nás prosím, když vám dorazí metráž v trošku jiném odstínu než jste očekávali, opravdu není v lidských silách ani možnostech dělat práci lépe, než ji nyní děláme. Pokud si nejste jisti barvou, navštivte naši fotogalerii a zkuste kouknout tam, zda nenajdete i jiné fotky od našich zákaznic, které by mohly více vypovídat o barvě dané látky. Do budoucna se budeme snažit připojovat k metráži amatérské fotografie finálních výrobků, nejen pro představu, ale i pro další možné posouzení barvy. Každá metráž je také očíslovaná a je možné dle čísel určit barvičku kupovanou u jiného dodavatele. 100% spolehlivosti ale docílíte nákupem vzorků.

 

Proč nám občas něco chybí, i když zboží bylo při nákupu skladem?

Jak vidíte na níže přiložených fotografiích, často při rozbalování látek narazíme na nějaké to "nemilé" překvapení v podobě výseku kazu již z barvírny, pletárny apod...., na které bohužel přijdeme až při finálním stříhání. K menšímu rozdílu v počtu ks pak může dojít i snahou stříhat zakázky s malým přídavkem, který ovšem na několika metrech udělá také své, i když se s touto ztrátou snažíme počítat již při samotném naskladňování množství ks. V poslední řadě je potřeba si také přiznat, že se občas lidsky spleteme :( , děláme to neradi a vůbec nás to netěší, ale po x hodinách manipulace s padesátikilovými rolemi se to bohužel může stát :(.

 

Velmi děkujeme za pochopení a přejeme příjemný nákup!

 

 

MDk3ZmF