Znáte poštomaty?

Poštomat InPost je výjimečný způsob dopravy a platby za přepravu. Při vytváření objednávky v kroku doprava a platba zvolte přepravu: "Poštomat InPost" a z mapy nebo ze seznamu si vyberte ten Poštomat (terminál), který Vám vyhovuje.

Jakmile bude baliček vložen do Poštomatu, obdržíte sms a email s heslem a QR kódem na základě kterého si můžete zásilku vyzvednout. Heslo nebo QR kód v kombinaci s Vaším mobilním číslem použijete při vyzvednutí jako identifikátor a schránka se otevře. U balíčku na dobírku budete před otevřením boxu požádán o zaplacení platební kartou. Balíček je v Poštomatu uložen po dobu 3 dnů mimo víkendů a svátků. Před ukončením úložní lhůty budete na ní upozorněn sms a emailem. Pokud vyzvednutí promeškáte, máte ještě 4 pracovní dny možnost si zásilku vyzvednout na nejbližším depu In Time.

Každý pohyb svého balíku můžete sledovat i on-line ZDE.

Co oceníte při výběru doručení do Poštomatu ?

FLEXIBILITU - Otevřeno 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně

ČASOVOU ÚSPORU - Vyzvednutí balíčku trvá pár sekund a je bez front a čekání

DISKRÉTNOST - Ne vždy je někdo z rodiny nebo kolegů někým, kdo by měl znát obsah Vašeho balíčku

BEZPEČNOST - Balíček hlídají 3 bezpečností kamery

PLATBU KARTOU - Není potřeba mít u sebe hotovost a navíc se obávat, že vám nerozmění.

Prodejce si vyhrazuje právo dle svého uvážení na změnu typu dopravy z Poštomatu InPost na kurýra IN TIME v případě, že by se jednalo o rozměrnější zásilku. Přepravu zásilky zajišťuje kurýrní služba IN TIME.

S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
      
IN TIME

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 19,90 Kč (0,74 EUR)
skladem
naše cena 21,90 Kč (0,81 EUR)
skladem
naše cena 28,90 Kč (1,07 EUR)
skladem

 

 


»
Tipy na "hogo fogo" logo

Minule jsem zde sepsala pár postřehů, jak dobře vymyslet název firmy. Dnes je tedy na řadě perpetuum mobile každé firmy - LOGO. Toto téma je na několik kapitol, ale určitě stojí za zamyšlení. Mít zboží označené svým logem, názvem značky, zákon rozhodně nenařizuje. Ale co by byly Unuo gatě bez Unuo reflexní nažehlovačky? ODKAZ. 

Jelikož jsem si už taky něco málo log odkreslila, dovolím si pár doporučení. 

1. Rada: Logo musí být nejen hezké, ale i praktické

Myslete na to! Název firmy obvykle zpracovaný do  loga bude zdobit vaše zboží, razítko, výšivku na šaty, nažehlovačku (tu vám můžeme vyrobit ODKAZ) a všude musí pěkně pasovat a pokud možno nepřekážet. 

GRAFIKA, kde všude je logo (razítko, fotka, na e-shopu, nápis na autě …)

2. Rada: Méně je více

Častým omylem je, že tvůrce zdobí logo ještě nějakým maskotem, obrázkem. Tak třeba název Adeline s kytičkou se rozhodně nebude „vyjímat“ na pánských kalhotách. Volte tedy opravdu jednoduchá loga, aby byla co nejvíce univerzální.

3. Rada: Jemnosti tak akorát

Vyhněte se tenkým písmům, jelikož ty pak nejdou vyřezat jak z naší reflexní fólie, ale ani z žádné jiné. S tenkým písmem se například i polep auta nakonec může stát noční můrou každého grafika. Stejně tak se tenká písmena špatně vyšívají a na výrobcích pak nejsou viditelné.

4. Rada: Logo vás bude provázet spoustu let, nešetřete na něm!

Tvorba log je velmi specifická "disciplína" grafiky. Vytvořit dobré logo není jen tak. Nestačí jen "Mě se to líbí", ale logo musí splňovat hned několik věcí najednou, nicméně tou zásadní věcí je jeho funkčnost. Je to výkladní skříň vaší firmy, značka a zároveň pojítko, podle kterého si vás budou ostatní pamatovat a dávat do souvislosti. Čili je na místě doporučit: Své logo svěřte nejlépe profesionálům. Pro začátek využijte třeba facebookových skupin grafiků, kde se dá logo pořídit i do 1000 Kč, protože zde bývá spousty studentů. Je určitě dobré poslat svou představu, i kdyby jen nakreslenou tužkou. A pár ukázek toho, co se vám líbí. Ideální je "nelítat" ze stylu do stylu, ale v Google si zadat „vector logo“ a přejít do sekce obrázky. Grafikovi pak poslat, co se vám líbí. Určitě trvejte na tom, abyste logo dostali ve vektorovém formátu, i když nyní asi netušíte proč. Ale až jednoho dne budete chtít použít logo převést do výšivky či nažehlovačky, ušetříte si spoustu času a trápení, kdo vám logo zvektorizuje. Vektor je prakticky nejlepší formát pro každého grafika, protože se dá nekonečně zvětšovat a zmenšovat. Určitě chtějte i 3–4 velikosti v JPG nebo PNG (tento formát má průhledné pozadí) a můžete tedy logo umístit na jakýkoli obrázek a již nebudete muset nic ořezávat. A opravdový profesionál vám logo nejen navrhne a zpracuje, ale automaticky dodá v potřebných formátech použitelných pro všechny případy použití.

A když už vše máte, určitě se svým logem budete chtít pochlubit! (fotky)

Štítek s logem Vám velmi kvalitně a zároveň levně zpracuje firma: http://www.etka.cz/. Nenechte se zmást nepříliš líbivým designem stránek, ale jsou fakt šikovní. Umí jak dražší loga tkaná, ale i tištěná!

 

NDcxZ